Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Większość marek kosmetycznych głównie komunikuje się w telewizji i magazynach kobiecych, w internecie dominują kampanie bannerowe i sekcje specjalne, zaś w OOH – standardowe tablice lub citylighty. Silniejsze brandy organizują też akcje w przestrzeni miejskiej, gdzie puszcza się bańki mydlane i...
Większość marek kosmetycznych głównie komunikuje się w telewizji i magazynach kobiecych, w internecie dominują kampanie bannerowe i sekcje specjalne, zaś w OOH – standardowe tablice lub citylighty. Silniejsze brandy organizują też akcje w przestrzeni miejskiej, gdzie puszcza się bańki mydlane i rozdaje balony. Na tym tle interaktywny katalog na ekranie dotykowym na przystanku był sporą nowością. Podobne rozwiązania były już używane, choć nigdy w kategorii kosmetycznej – wiatę przystankową wcześniej wykorzystał Getin Bank. Korzystanie z gotowych rozwiązań oznaczałoby jednak zbytnie nagięcie treści do formy. Wykorzystanie wideokonferencji i umożliwienie rozmowy z konsultantką za pośrednictwem reklamy zewnętrznej było rozwiązaniem zupełnie nowym, a zarazem najlepiej dopasowanym do briefu.