Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Suchy, męczący kaszel to nieprzespana, męcząca noc dla dziecka. Nowa kampania DexaPico pokazuje jednak, że scenariusz wieczoru może być zupełnie inny. Spot DexaPico utrzymany jest w spokojnej konwencji – w odróżnieniu do innych leków w tej kategorii, nie epatuje problemem, lecz skupia się na jego...
Suchy, męczący kaszel to nieprzespana, męcząca noc dla dziecka. Nowa kampania DexaPico pokazuje jednak, że scenariusz wieczoru może być zupełnie inny. Spot DexaPico utrzymany jest w spokojnej konwencji – w odróżnieniu do innych leków w tej kategorii, nie epatuje problemem, lecz skupia się na jego rozwiązaniu. Kampania podkreśla główne benefity marki – syrop DexaPico działa długo, sprawiając, że chore dziecko spokojnie przesypia całą noc. Rodzinny, dziecięcy i ciepły spot kierowany jest do mam i ma na celu wzmocnienie wizerunku marki DexaPico jako skutecznego eksperta od suchego kaszlu i podkreślenie, że żaden preparat na rynku nie działa dłużej.