Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Nazwa kampanii "Wielka Oszcz" wykorzystywała popularną we współczesnym języku tendencję do skracania słów i wypowiedzi. Zabieg ten zastosowaliśmy w prasie codziennej. Logo, tytuły, nagłówki i podpisy zostały pozbawione ostatnich liter. To pierwsza na polskim rynku reklama ingerująca w logo, layout,...
Nazwa kampanii "Wielka Oszcz" wykorzystywała popularną we współczesnym języku tendencję do skracania słów i wypowiedzi. Zabieg ten zastosowaliśmy w prasie codziennej. Logo, tytuły, nagłówki i podpisy zostały pozbawione ostatnich liter. To pierwsza na polskim rynku reklama ingerująca w logo, layout, czołówkowe zdjęcia i teksty z I strony wydania.