Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jak przekonać do zakupu najdroższej na rynku szczoteczki do zębów, o zupełnie nieznanej technologii konsumentów, dla których mycie zębów to nic innego jak codzienny obowiązek? Sonicare musiał budować segment szczoteczek sonicznych i zwiększyć udziały rynkowe. Komunikacje oparliśmy na pomyśle...
Jak przekonać do zakupu najdroższej na rynku szczoteczki do zębów, o zupełnie nieznanej technologii konsumentów, dla których mycie zębów to nic innego jak codzienny obowiązek? Sonicare musiał budować segment szczoteczek sonicznych i zwiększyć udziały rynkowe. Komunikacje oparliśmy na pomyśle rewolucyjnej „fali sonicznej”, która całkowicie odmienia sposób dbania o zęby. Stworzyliśmy synergię mediów budując szeroki zasięg w TV i internecie. Chirurgiczna precyzja w kontekstowym targetowaniu pozwoliła nam zainteresować konsumentów w różnych punktach styku. Wyniki przeszły oczekiwania: segment wzrósł do 21% zaś udziały Sonicare do 21%.