Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ryzyko zachorowania na raka można zmniejszyć, nie można jednak całkowicie wykluczyć. Warto jednak się nie poddawać i przeciwdziałać zachorowaniu. W kampanii "Wioślarki" motywujemy do zdrowego życia. Reklama osiągnęła bardzo wysoki poziom customer evaluation na poziomie 74,3, a współczynnik Ad+Brand...
Ryzyko zachorowania na raka można zmniejszyć, nie można jednak całkowicie wykluczyć. Warto jednak się nie poddawać i przeciwdziałać zachorowaniu. W kampanii "Wioślarki" motywujemy do zdrowego życia. Reklama osiągnęła bardzo wysoki poziom customer evaluation na poziomie 74,3, a współczynnik Ad+Brand recognition najwyższy w kategorii i badanej grupie reklam: 31%. W działania socialowe zaangażowała się rekordowa grupa kobiet.