Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
26 września 2016 wystartowała kolejna odsłona kampanii Żywca „Chce się Ż”. Jest ona związana z jubileuszem 160-lecia browaru w Żywcu. Jednak zamiast dzielić się historią swoich dziejów, na 160-lecie Żywca wolimy opowiedzieć o niesamowitej ludzkiej chęci Ż, która przez te wszystkie lata towarzyszyła...
26 września 2016 wystartowała kolejna odsłona kampanii Żywca „Chce się Ż”. Jest ona związana z jubileuszem 160-lecia browaru w Żywcu. Jednak zamiast dzielić się historią swoich dziejów, na 160-lecie Żywca wolimy opowiedzieć o niesamowitej ludzkiej chęci Ż, która przez te wszystkie lata towarzyszyła marce. W każdej epoce można było bowiem spotkać ciekawe postaci, które wykraczały poza ramy swojej dekady. Chęć Ż pchała je ku nieszablonowym zachowaniom. Właśnie tę chęć staraliśmy się oddać w naszych najnowszych produkcjach.