Podróż do świata Bueno

  • Klient Ferrero
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Kinder Bueno
  • Kategorie Promocja sprzedaży, Strategia zintegrowana, Digital

Wyzwanie Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie działań promocyjnych dla marki Kinder Bueno bazujących na nowej odsłonie komunikacyjnej marki – Orient Express. Obsługa loterii. Zwiększenie sprzedaży produktu. Idea Kinder Bueno zaprasza w uwodzicielską podróż do świata Bueno – w podróż życia...

Wyzwanie Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie działań promocyjnych dla marki Kinder Bueno bazujących na nowej odsłonie komunikacyjnej marki – Orient Express. Obsługa loterii. Zwiększenie sprzedaży produktu. Idea Kinder Bueno zaprasza w uwodzicielską podróż do świata Bueno – w podróż życia legendarnym Orient Expressem. Wystarczy „wsiąść” do promocji i pozwolić się rozpieszczać. Rezultat Cele sprzedażowe zrealizowane expressowo. Zasięg komunikacyjny równie spektakularny jak trasa Orient Expresu, w którą wyruszają zwycięzcy promocji.