Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W odpowiedzi na problem w postaci niskiej świadomości marki - nawet wśród użytkowniczek, stworzyliśmy platformę kreatywną - Najlepszy kolor, to trwały kolor, która eksponowała kluczowy benefit produktowy (trwałość). Markę osadziliśmy w kontekście profesjonalizmu - kojarząc ją z wizerunkiem znanej...
W odpowiedzi na problem w postaci niskiej świadomości marki - nawet wśród użytkowniczek, stworzyliśmy platformę kreatywną - Najlepszy kolor, to trwały kolor, która eksponowała kluczowy benefit produktowy (trwałość). Markę osadziliśmy w kontekście profesjonalizmu - kojarząc ją z wizerunkiem znanej piosenkarki - Margaret, która stała się główną bohaterką spotu reklamowego oraz sesji zdjęciowych na bazie których powstały Key Visuale.