Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kreacja submarki Lajkonik w obrębie kategorii słonego pieczywa, z akcentem na jakość i naturalność – z takim zadaniem zwrócił się do nas lider w kategorii słonego pieczywa w Polsce – The Lorenz Bahlsen Snack.
Nowy subbrand miał wyróżniać się na tle konkurencji oraz być odpowiedzią na...
Kreacja submarki Lajkonik w obrębie kategorii słonego pieczywa, z akcentem na jakość i naturalność – z takim zadaniem zwrócił się do nas lider w kategorii słonego pieczywa w Polsce – The Lorenz Bahlsen Snack.
Nowy subbrand miał wyróżniać się na tle konkurencji oraz być odpowiedzią na wyraźne trendy żywieniowe i potrzeby konsumenckie związane z poszukiwaniem naturalnych, kojarzonych z rzemieślniczym, starannym wytwórstwem produktów o wyższej jakości. Na etapie przetargowym przygotowaliśmy kilka konceptów kreatywnych, z których każdy obejmował nazwę i korespondujące z nią rozwiązania packaging-designu tak, aby w rezultacie stworzyć czytelny i zgodny z założeniami briefu świat nowej submarki. Po kilkuetapowych badaniach konsumenckich, wybrany i dopracowany został jeden z naszych konceptów kreatywnych – Lajkonik Wypiekarnia.
Lajkonik Wpiekarnia funkcjonuje w ramach precyzyjnie określonego świata marki. Poszczególne składowe i detale opakowania zostały przemyślane i starannie zaprojektowane – począwszy od utrzymanego w kraftowym charakterze logotypu, poprzez apetyczne i naturalne wizerunki produktów – paluchów i bajgli, komunikację benefitów produktowych, ikony, odręczną typografię, aż po tło nawiązujące do rzemieślniczego charakteru produktów.
Wszystkie te elementy tworzą spójną i wyrazistą całość: oddają charakter produktu, są obietnicą (i z pewnością nie jest to overpromising) smaku oraz jakości i budują emocje, jakich może doświadczyć użytkownik nowej submarki.