Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Inka na rodzimym rynku dostępna jest już ponad cztery dekady. W tym czasie zdobyła serca i podniebienia Polaków oraz pozycję lidera sprzedaży w kategorii kaw zbożowych. Ostatni redesign marki to 2008 rok, czyli dość dawno. Odświeżenie i dopasowanie jej wizerunku do współczesności stało się zatem...
Inka na rodzimym rynku dostępna jest już ponad cztery dekady. W tym czasie zdobyła serca i podniebienia Polaków oraz pozycję lidera sprzedaży w kategorii kaw zbożowych. Ostatni redesign marki to 2008 rok, czyli dość dawno. Odświeżenie i dopasowanie jej wizerunku do współczesności stało się zatem koniecznością. Inka nie tylko miała być dobra w swojej naturze, ale także miała dobrze wyglądać. Świat marki nieodzownie kojarzy się z rodzinnością, zdrowiem, bezpieczeństwem, naturalnością i „zbożowością”. To właśnie na te wartości, a także atrakcyjne pokazanie natury każdej z trzech linii produktowych, postawiliśmy w nowej identyfikacji i designie kultowego brandu.
Aby trafić do różnych pokoleń konsumentów i zaangażować ich emocjonalnie w świat marki, wprowadziliśmy na opakowania Inki elementy wizualnej opowieści. Charakterystyczne ilustracje, zróżnicowane w zależności od wersji smakowej lub funkcjonalnej, nie tylko tworzą przyjemne dla oka historie, ale budują także charakterystyczny branding.
Istotnym elementem redesignu marki jest także odświeżony logotyp, nowa strona internetowa, łącząca przyjemnościowy layout z funkcjonalną architekturą informacji, oraz pakiet wizerunkowych materiałów foto. Dzięki kompleksowemu podejściu do brandingu, Inka zyskała spójny wizerunek w wielu kanałach.