Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Trasa dla marki MATRIX, w całości zaprojektowana przez agencję, obejmowała 11 miast, w których odbywały się pokazy fryzjerskie z najnowszych technik stylizacyjnych, tym razem pod hasłem look’ów festiwalowych. Na potrzeby wydarzenia zostały zaprojektowane dwie sceny – wykorzystywane zależnie od...
Trasa dla marki MATRIX, w całości zaprojektowana przez agencję, obejmowała 11 miast, w których odbywały się pokazy fryzjerskie z najnowszych technik stylizacyjnych, tym razem pod hasłem look’ów festiwalowych. Na potrzeby wydarzenia zostały zaprojektowane dwie sceny – wykorzystywane zależnie od powierzchni w hotelu, strefy instagramowe jak i obsługa concierge (catering, recepcja, certyfikaty) oraz zabezpieczona pełna obsługa realizacyjna – oświetlenie, dźwięk, multimedia. Razem na wydarzeniach pojawiło się około 2500 uczestników.