LOOK&LEARN ROADSHOW

  • Klient L'OREAL POLSKA
  • Branża
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt MATRIX
  • Kategorie Event marketing, Uroda i pielęgnacja, Brand Experience, PR&Event

Trasa dla marki MATRIX, w całości zaprojektowana przez agencję, obejmowała 11 miast, w których odbywały się pokazy fryzjerskie z najnowszych technik stylizacyjnych, tym razem pod hasłem look’ów festiwalowych. Na potrzeby wydarzenia zostały zaprojektowane dwie sceny – wykorzystywane zależnie od...

Trasa dla marki MATRIX, w całości zaprojektowana przez agencję, obejmowała 11 miast, w których odbywały się pokazy fryzjerskie z najnowszych technik stylizacyjnych, tym razem pod hasłem look’ów festiwalowych. Na potrzeby wydarzenia zostały zaprojektowane dwie sceny – wykorzystywane zależnie od powierzchni w hotelu, strefy instagramowe jak i obsługa concierge (catering, recepcja, certyfikaty) oraz zabezpieczona pełna obsługa realizacyjna – oświetlenie, dźwięk, multimedia. Razem na wydarzeniach pojawiło się około 2500 uczestników.