Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Produkty Jan Niezbędny są droższe dlatego, że są najlepsze. Wytrzymalsze. Funkcjonalniejsze. A nawet – nierozerwalniejsze! Oparliśmy strategię social media o maksymalne wyróżnienie superiority produktów marki, bawiąc się słowotwórczą formą stopniowania przymiotników w stopniu wyższym, tym samym...
Produkty Jan Niezbędny są droższe dlatego, że są najlepsze. Wytrzymalsze. Funkcjonalniejsze. A nawet – nierozerwalniejsze! Oparliśmy strategię social media o maksymalne wyróżnienie superiority produktów marki, bawiąc się słowotwórczą formą stopniowania przymiotników w stopniu wyższym, tym samym maksymalnie podkreślając ich przewagi nad innymi. Każda funkcja produktów Jana Niezbędnego została wyeksponowana do maksimum w postaci zajmujących ponad 50% grafiki superów towarzyszących produktom prezentowanym w postach. Kreacje zwracają uwagę formą eksponowanego słowa, która czasami wpada w neologizm. Folie Jana Niezbędnego stały się mocniejsze, jednorazowe sztućce drewniańsze, a papier do pieczenia nieprzywieralniejszy. W ten sposób pogodziliśmy kilka kluczowych aspektów: widoczność benefitu (rzucające się w oczy supery), ekspozycję produktu (czysty styl: produkt, napis i tło), zwrócenie uwagi przeglądającego feed konsumenta (dysruptywne neologizmy) oraz spójność z platformą marki (funkcja produktów była odpowiedzią na pytanie zadane Janowi).