MONOGO - e-commerce must be done right (rebranding)

  • Klient MONOGO
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2023
  • Produkt MONOGO rebranding
  • Kategorie E-commerce / e-services / m-commerce, Identyfikacja wizualna, Projektowanie graficzne, Serwisy internetowe, Media Interaktywne, Design, Digital, Launch / relaunch, Digital&Mobile, Formaty mediowe lub reklamowe, Smart use of date, Doradztwo strategiczne

Monogo to polski dostawca rozwiązań technologii eCommerce, który od 2011 roku zdążył zbudować pozycję solidnego, niezawodnego partnera u swoich klientów z Europy, Azji i Ameryki Północnej.  Stara identyfikacja Monogo nie wspierała jednak tego wizerunku. Działając w bardzo konkurencyjnej branży na...

Monogo to polski dostawca rozwiązań technologii eCommerce, który od 2011 roku zdążył zbudować pozycję solidnego, niezawodnego partnera u swoich klientów z Europy, Azji i Ameryki Północnej.  Stara identyfikacja Monogo nie wspierała jednak tego wizerunku. Działając w bardzo konkurencyjnej branży na arenie międzynarodowej firma potrzebowała nowego otwarcia. Wspólnie z zespołem klienta dookreślone zostały wartości marki, wypracowany model oraz narracja, których podsumowaniem jest nowy claim - “E-commerce must be done right”. W sferze wizualnej dokonała się rewolucja - nawet stosowany wcześniej przez Monogo kolor żółty - zyskał nowy, bardzo digitalowy i zauważalny odcień. Zmiany objęły każdy aspekt identyfikacji wizualnej - stary znak został zastąpiony logotypem na bazie szerokich, mocnych, ale jednocześnie humanistycznych w odbiorze liter i sygnetem symbolizującym progres. Cały język wizualny marki skupiony jest wokół 4 kolorów - neutralnej bieli i czerni oraz odpowiednio dobranych odcieniach szarego i cytrynowo żółtego. Całość dopełniają patrerny zbudowane na kształcie sygnetu, indywidualnie zaprojektowane ikony oraz ilustracje. W efekcie prac powstało pozycjonowanie konsolidujące kulturę organizacyjną Monogo i wyznającą jej nowe ambitne cele oraz mocna wyróżnialna identyfikacja adekwatna do ambicji i dynamiki marki