Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Strategia A oto Dworzec Centralny w Warszawie. Nie jest ani mały, ani piękny. Idealne miejsce, na promocję katalogu, potrzebny jest tylko sprytny pomysł. Skoro katalog jest o małych mieszkaniach, zbudujmy na Dworcu kawalerkę. A skoro w kawalerkach potrzebne jest sporo improwizacji, zaprośmy do...
Strategia A oto Dworzec Centralny w Warszawie. Nie jest ani mały, ani piękny. Idealne miejsce, na promocję katalogu, potrzebny jest tylko sprytny pomysł. Skoro katalog jest o małych mieszkaniach, zbudujmy na Dworcu kawalerkę. A skoro w kawalerkach potrzebne jest sporo improwizacji, zaprośmy do niej teatr improwizowany. Przebieg Każdy dzień tygodnia poświęcony był którejś grupie produktów z katalogu. Aktorzy teatru udawali mieszkańców kawalerki i wciągali dworcowiczów do wspólnej zabawy to poduszkami, to lampami, regałem, szafą czy pojemnikami do segregacji. Kawalerkę i jej mieszkańców obejrzały tysiące osób przewijających się przez dworzec. Ale największa publiczność była w Internecie. Na fanpage'u IKEA umieściliśmy transmisję na żywo. Wszyscy mogli tam podglądać aktorów, ale nie to było najważniejsze. Teatr improwizowany potrzebuje pomysłów podrzucanych przez widzów. Przenieśliśmy więc tę formułę do internetu. To fani IKEA pisząc komentarze decydowali o tym, jak potoczą się losy bohaterów, o czym będzie kolejna scenka, czy jakie będą słowa piosenki. Efekt 5000 nowych fanów na facebooku 53 000 użytkowników aktywnych tygodniowo 1400 opini o poście 1 400 000 wyświetleń postu 25 000 stream’ów video 6000 widzów on-line Więcej na: http://www.k2.pl/#!/pl/realizacje/element/ikea-mala-scena/