K2 Internet

K2 zaczynała jako firma projektująca serwisy www. Chcąc nie chcąc została agencją interaktywną. Największą. Mamy skalę (ponad 300 osób), doświadczenie (19 lat na rynku) i niegasnącą wiarę w nowe technologie.

To wszystko, wraz z naiwnością...

K2 zaczynała jako firma projektująca serwisy www. Chcąc nie chcąc została agencją interaktywną. Największą. Mamy skalę (ponad 300 osób), doświadczenie (19 lat na rynku) i niegasnącą wiarę w nowe technologie.

To wszystko, wraz z naiwnością ("K2, dla nas to możliwe") pozwala nam mierzyć się z różnorodnymi, ale zawsze ambitnymi projektami. Od budowy nowego serwisu dla największego banku w Polsce (PKO BP), czy stworzenie nowej marki na rynku telekomunikacyjnym ("Nju mobile"), przez przełamanie barier komunikacji w kategorii leków dla Metafen (YouTube zamiast TV), aż po kampanie performance (30 zł za wypełniony formularz), czy działania SEO (x zł za każde słowo kluczowe).
Wierzymy w proste, uczciwe zasady współpracy.

Mamy ambicje, które wykraczają poza zaawansowane i innowacyjne projekty dlatego zbieramy biznesowe doświadczenia budując własne przedsięwzięcia, tj. Audioteka i Oktawave.

Adres

Domaniewska 44A
02-672 Warszawa
22 448 70 00

Reprezentant:
Michał Rutkowski

Kompetencje

Analityka internetowa UX, Animacja i gry, Aplikacje, Content marketing i reklama natywna, Digital&Mobile, E-commerce / e-services / m-commerce, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Marketing szeptany, Performance marketing i retargeting, Serwisy www, Social media...

Analityka internetowa UX, Animacja i gry, Aplikacje, Content marketing i reklama natywna, Digital&Mobile, E-commerce / e-services / m-commerce, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Marketing szeptany, Performance marketing i retargeting, Serwisy www, Social media marketing, Strategia komunikacji on-line, Zakup mediów

Kluczowi klienci

PZU, IKEA, Volkswagen, PKN ORLEN, Heineken, Desperados, PGE, PKO BP, Carrefour Polska, Janssen i L’Oreal.

PZU, IKEA, Volkswagen, PKN ORLEN, Heineken, Desperados, PGE, PKO BP, Carrefour Polska, Janssen i L’Oreal.

Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie.

K2 Internet

W ramach kampanii 360° „Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie”, prowad...

Balkon magiczny i praktyczny

K2 Internet

Głównym wyzwaniem było przeniesienie kompetencji marki eksperta od wnętrz n...

IKEA. Made in Poland.

K2 Internet

Żądamy zniesienia ciszy nocnej

K2 Internet

Smutny Autobus

K2 Internet

IKEA METOD - Kuchnia na Twoją miarę

K2 Internet

Kuchnia Spotkań IKEA

K2 Internet

Wyzwaniem było stworzenie unikalnego doświadczenia marki IKEA. Daliśmy pote...

„Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie”

K2 Internet

W ramach kampanii 360° „Dbaj o naturę, tak jak natura dba o Ciebie” Żywca Z...

Przeżyj to w IMAX!

K2 Internet

Aby wypromować film "Interstellar" przygotowaliśmy Digital Out Of Home z pr...

Monkeylectric Pro & PGE.

K2 Internet

W ramach działań dla PGE, prowadzonych pod hasłem: "Prąd jak prąd - tylko t...

Zanim zostaniesz zombie.

K2 Internet

By wypromować premierę 5. sezonu „The Walking Dead” na antenie telewizji FO...

Smutny Autobus

K2 Internet

Historia o Smutnym Autobusie, którego nikt nie lubi. Dzieci się go boją. Ni...

Świąteczne Kury

K2 Internet

Na co dzień tworzymy idee reklamujące rzeczy, postanowiliśmy stworzyć rzecz...

Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?

K2 Internet

Wysokość zarobków to jeden z najbardziej krępujących tematów w Polsce. Właś...

Konto dla studenta

K2 Internet

Życie studenckie nie jest tanie, dlatego student żadnej pracy się nie boi. ...

Gratulujemy odważnym

K2 Internet

W ramach kampanii zrealizowaliśmy spot TV dla Pracuj.pl Tło i wyzwanie ...

Metafen. Można inaczej

K2 Internet

Jest to jedna z największych kampanii video realizowanych w branży farmaceu...

Drive

K2 Internet

Wyzwanie Pracując dla PZU przez ponad 4 lata często zastanawialiśmy się ...

Łódź Kreuje

K2 Internet

Łódź Kreuje "Łódź? Niekoniecznie..." Tło: Łódź to trzecie, co do wiel...

Nowa identyfikacja K2

K2 Internet

Agencja interaktywna K2 jest największą agencją interaktywną w Polsce. Nowy...

Głowy do góry

K2 Internet

Akcja specjalna na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.

Oswoić ciemność

K2 Internet

Zadanie Kampania społeczna 1% dla Stowarzyszenia Tęcza, którego celem je...

Mała Scena na Centralnym

K2 Internet

Strategia A oto Dworzec Centralny w Warszawie. Nie jest ani mały, ani pi...

PZU Uważaj na atrapy

K2 Internet

Opis Użytkownik może znaleźć na kanale cztery filmy przedstawiające tętn...

MTVNHD Experience the music

K2 Internet

Wyzwanie Zbudowanie świadomości kanału MTVNHD wśród mężczyzn 25+ na 6 ró...

LG 3D jak się patrzy

K2 Internet

Jak wprowadzić na rynek nowy typ telewizorów 3D i przełamać popularne mity ...

www.kula.gov.pl

K2 Internet

Cel - zaznajamianie dzieci (5-9 lat) z dobrami polskiej kultury i historią....

VOLVO XC60

K2 Internet

Jak wypromować najnowszy model Volvo? Kampanię Volvo XC60 poprowadzono w...

Złanocka

K2 Internet

Jak sprawić, żeby dorośli nie poszli po dobranocce spać? Wyzwanie Zwi...

Łowy Króla Disco

K2 Internet

Kampania zintegrowana nowego reality show VIVA - „Łowy Króla Disco”. Nasz b...

Polowanie na singla

K2 Internet

Produkt "Polowanie na singla" jest polską edycją popularnego Brytyjskieg...