Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

K2 Internet
K2 zaczynała jako firma projektująca serwisy www. Chcąc nie chcąc została agencją interaktywną. Największą. Mamy skalę (ponad 300 osób), doświadczenie (19 lat na rynku) i niegasnącą wiarę w nowe technologie.
To wszystko, wraz z naiwnością...
K2 zaczynała jako firma projektująca serwisy www. Chcąc nie chcąc została agencją interaktywną. Największą. Mamy skalę (ponad 300 osób), doświadczenie (19 lat na rynku) i niegasnącą wiarę w nowe technologie.
To wszystko, wraz z naiwnością ("K2, dla nas to możliwe") pozwala nam mierzyć się z różnorodnymi, ale zawsze ambitnymi projektami. Od budowy nowego serwisu dla największego banku w Polsce (PKO BP), czy stworzenie nowej marki na rynku telekomunikacyjnym ("Nju mobile"), przez przełamanie barier komunikacji w kategorii leków dla Metafen (YouTube zamiast TV), aż po kampanie performance (30 zł za wypełniony formularz), czy działania SEO (x zł za każde słowo kluczowe).
Wierzymy w proste, uczciwe zasady współpracy.
Mamy ambicje, które wykraczają poza zaawansowane i innowacyjne projekty dlatego zbieramy biznesowe doświadczenia budując własne przedsięwzięcia, tj. Audioteka i Oktawave.
Adres
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa
22 448 70 00
Reprezentant:
Michał Rutkowski
Kompetencje
Analityka internetowa UX, Animacja i gry, Aplikacje, Content marketing i reklama natywna, Digital&Mobile, E-commerce / e-services / m-commerce, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Marketing szeptany, Performance marketing i retargeting, Serwisy www, Social media...
Analityka internetowa UX, Animacja i gry, Aplikacje, Content marketing i reklama natywna, Digital&Mobile, E-commerce / e-services / m-commerce, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Marketing szeptany, Performance marketing i retargeting, Serwisy www, Social media marketing, Strategia komunikacji on-line, Zakup mediów
Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie.
K2 Internet
W ramach kampanii 360° „Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie”, prowad...
Balkon magiczny i praktyczny
K2 Internet
Głównym wyzwaniem było przeniesienie kompetencji marki eksperta od wnętrz n...
Kuchnia Spotkań IKEA
K2 Internet
Wyzwaniem było stworzenie unikalnego doświadczenia marki IKEA. Daliśmy pote...
„Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie”
K2 Internet
W ramach kampanii 360° „Dbaj o naturę, tak jak natura dba o Ciebie” Żywca Z...
Przeżyj to w IMAX!
K2 Internet
Aby wypromować film "Interstellar" przygotowaliśmy Digital Out Of Home z pr...
Monkeylectric Pro & PGE.
K2 Internet
W ramach działań dla PGE, prowadzonych pod hasłem: "Prąd jak prąd - tylko t...
Zanim zostaniesz zombie.
K2 Internet
By wypromować premierę 5. sezonu „The Walking Dead” na antenie telewizji FO...
Smutny Autobus
K2 Internet
Historia o Smutnym Autobusie, którego nikt nie lubi. Dzieci się go boją. Ni...
Świąteczne Kury
K2 Internet
Na co dzień tworzymy idee reklamujące rzeczy, postanowiliśmy stworzyć rzecz...
Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?
K2 Internet
Wysokość zarobków to jeden z najbardziej krępujących tematów w Polsce. Właś...
Konto dla studenta
K2 Internet
Życie studenckie nie jest tanie, dlatego student żadnej pracy się nie boi. ...
Gratulujemy odważnym
K2 Internet
W ramach kampanii zrealizowaliśmy spot TV dla Pracuj.pl Tło i wyzwanie ...
Metafen. Można inaczej
K2 Internet
Jest to jedna z największych kampanii video realizowanych w branży farmaceu...
Nowa identyfikacja K2
K2 Internet
Agencja interaktywna K2 jest największą agencją interaktywną w Polsce. Nowy...
Oswoić ciemność
K2 Internet
Zadanie Kampania społeczna 1% dla Stowarzyszenia Tęcza, którego celem je...
Mała Scena na Centralnym
K2 Internet
Strategia A oto Dworzec Centralny w Warszawie. Nie jest ani mały, ani pi...
PZU Uważaj na atrapy
K2 Internet
Opis Użytkownik może znaleźć na kanale cztery filmy przedstawiające tętn...
MTVNHD Experience the music
K2 Internet
Wyzwanie Zbudowanie świadomości kanału MTVNHD wśród mężczyzn 25+ na 6 ró...
LG 3D jak się patrzy
K2 Internet
Jak wprowadzić na rynek nowy typ telewizorów 3D i przełamać popularne mity ...
www.kula.gov.pl
K2 Internet
Cel - zaznajamianie dzieci (5-9 lat) z dobrami polskiej kultury i historią....