Drive

  • Klient Grupa PZU
  • Branża Ubezpieczenia i inwestycje
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Drive
  • Kategorie Strategia zintegrowana

Wyzwanie Pracując dla PZU przez ponad 4 lata często zastanawialiśmy się w jaki sposób pomóc naszemu klientowi uniknąć walki cenowej, która stała się zmorą zakładów ubezpieczeniowych. Dobra i skuteczna komunikacja marketingowa to podstawa, czy możemy jednak położyć trwalszy fundament pod markę...

Wyzwanie Pracując dla PZU przez ponad 4 lata często zastanawialiśmy się w jaki sposób pomóc naszemu klientowi uniknąć walki cenowej, która stała się zmorą zakładów ubezpieczeniowych. Dobra i skuteczna komunikacja marketingowa to podstawa, czy możemy jednak położyć trwalszy fundament pod markę PZU? Eureka Połączyliśmy myślenie strategiczne z konceptowaniem inżynierskim. Poszukiwaliśmy możliwości biznesowych, jakie może przynieść technologia. Wzięliśmy do ręki lutownice i wtedy pojawiło się... Rozwiązanie Stworzyliśmy Drive. Urządzenie, które potrafi podłączyć do internetu praktycznie dowolny samochód, przedstawić jego kierowcy istotne dane eksploatacyjne, a w razie awarii skontaktuje się z kierowcą i wyśle do niego samochód naprawczy idealnie przygotowany do usunięcia wykrytej usterki. Drive, gdy wyjdzie z fazy rozwoju do fazy wdrożenia, może przynieść PZU unikalną wartość i stać się elementem obrony przed spadkiem cen polis. Równocześnie Drive może stać się realną użytkową wartością dla każdego kierowcy.