PZU Uważaj na atrapy

  • Klient PZU
  • Branża Ubezpieczenia i inwestycje
  • Rok produkcji 2010
  • Produkt Ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC
  • Kategorie Buzz marketing, Kampanie interaktywne, Reklama Digital, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych

Opis Użytkownik może znaleźć na kanale cztery filmy przedstawiające tętniące życiem miasto, kręcone z wykorzystaniem obiektywów Tilt-shift . Jego zadaniem jest znalezienie imitacji samochodu, lawety czy warsztatu naprawczego – tzw. atrapy - w tłumie i ruchu ulicznym w jak najkrótszym czasie....

Opis Użytkownik może znaleźć na kanale cztery filmy przedstawiające tętniące życiem miasto, kręcone z wykorzystaniem obiektywów Tilt-shift . Jego zadaniem jest znalezienie imitacji samochodu, lawety czy warsztatu naprawczego – tzw. atrapy - w tłumie i ruchu ulicznym w jak najkrótszym czasie. Należy kliknąć w konkretny TAG, pod którym znajduje się atrapa. Użytkownik, który nie jest wystarczająco szybki, zobaczy efekt rozpadającej się strony You Tube. Gracz może podzielić się swoim wynikiem w portalu społecznościowym Facebook i podglądać, jakie rezultaty osiągnęli jego znajomi. Narzędzia Wszystkie działania mediowe kampanii m.in. promocję kanału na YouTube oraz w GDN (Google Display Network) zaplanował Interaktywny dom mediowy ACR . Użyto takich formatów, jak autoplayer, in video, promoted video oraz search. Użyto takich formatów jak autoplayer, in video, promoted video oraz search. Akcja została wsparta także standardową kampanią displayową m. in. w google.pl (zobacz przykładowy format). Efekt rozpadającej się strony, to wielogodzinna praca animatorów oraz flash developerów. Grę „Uważaj na atrapy!” wspierała kampania telewizyjna oraz kampania na YouTube. Wyniki Po miesiącu istnienia kanału na YouTube w grę zagrało ponad 530 000 osób (liczymy tylko zaangażowanych użytkowników kanału), a średni czas wizyty wyniósł 1 minutę. Wynik ten osiągnęliśmy dzięki kreatywnemu pomysłowi na interakcję z konsumentem bez wspierania się obietnicami konkursów i nagród. Według YouTube, jest to jeden z najlepszych wyników osiągniętych przez polskie kampanie w tym medium. Więcej na: http://www.k2.pl/#!/pl/realizacje/element/pzu-uwazaj-na-atrapy/