Best use of Windows 8

  • Klient Microsoft
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Windows 8
  • Kategorie Akcje specjalne, , Kampanie interaktywne, Launch, Product placement, Reklama Digital, Reklama w mediach społecznościowych, Strategia zintegrowana

Wyzwaniem kampanii było pokazanie, że dzięki Windows 8 możesz realizować swoje pasje. Promując system postawiliśmy na autentyczność. Wyłamaliśmy się z obowiązujących trendów i nie sięgnęliśmy po Brand Heroes. Zaangażowaliśmy prawdziwych ludzi z prawdziwymi pasjami i zainteresowaniami. Do...

Wyzwaniem kampanii było pokazanie, że dzięki Windows 8 możesz realizować swoje pasje. Promując system postawiliśmy na autentyczność. Wyłamaliśmy się z obowiązujących trendów i nie sięgnęliśmy po Brand Heroes. Zaangażowaliśmy prawdziwych ludzi z prawdziwymi pasjami i zainteresowaniami. Do realizacji zadania Microsoft zaprosił osobowości ESKI. Dj'e i VJ'e korzystali z Windows 8 w swojej codziennej pracy. W oparciu o ich doświadczenia i preferencje powstały innowacyjne rozwiązania wykorzystane w całej Platformie Komunikacyjnej Mediów ESKI. W social Media stworzyliśmy innowacyjną aplikację "Moja 8", która zawierała ekrany startowe DJ'ów ESKI. Aplikacja miała za zadanie gromadzić unikalny content DJ'ów, udostępniać go odbiorcom oraz zapraszać odbiorców do współtworzenia nowego contentu. W Radiu ESKA codziennie DJ'e ogłaszali zadania umieszczone w aplikacji "Moja 8". Zapraszali słuchaczy do oglądania swoich zdjęć, sprawdzania ich ulubionej muzyki, a także współtworzenia aplikacji poprzez odpowiedź na zadania konkursowe. W ESKA TV wyposażyliśmy prowadzących programy w sprzęty z nowym systemem Windows 8. Korzystając z nich podczas programów pokazywali widzom jak funkcjonalności Windows 8 pomagają im w realizowaniu i rozwijaniu swoich pasji.