Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

UM
Jesteśmy domem mediowym z szerokimi kompetencjami w dziedzinie zintegrowanej komunikacji. W ramach naszej usług oferujemy m.in. badania marketingowe, doradztwo biznesowe, opracowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów , performance marketing,...
Jesteśmy domem mediowym z szerokimi kompetencjami w dziedzinie zintegrowanej komunikacji. W ramach naszej usług oferujemy m.in. badania marketingowe, doradztwo biznesowe, opracowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów , performance marketing, obsługę działań SEM/SEO, kompleksowa obsługę w mediach społecznościowych oraz ekonometrię. Naszym celem jest precyzyjne dotarcie do grupy docelowej oraz zrealizowanie założeń biznesowych klienta - Better Science, Better Art., Better Outcome.
Nasze podejście do komunikacji opieramy na koncepcji MOMENTS BUILD MOMENTUM FOR BRANDS.
Adres
Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
693210510
Reprezentant:
Justyna Mazur
Kompetencje
Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa
Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa
MasterCard bezcenny partner
UM
Dla MasterCard bardzo ważna jest obecnośc w miejscu zakupu. Naszym wyzwani...
MasterCard PayPass
UM
Głównym celem jest edukacja konsumenta, że PayPass to nowoczesna, szybka i ...
Windows 8 i Twoje pasje
UM
Kampania wspierała debiut Windowsa 8. Jej celem było pokazanie, że każdy uż...
Metodologia badania SHOPPER SCIENCES
UM
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, wprowadziliśmy badanie SHOPPER SCIEN...
Zero bujdy - więcej realu
UM
Aplikacja skierowana do młodych osób ułatwiająca możliwość poznania nowych ...
Portfel prawdziwie wirtualny
UM
Stworzenia prawdziwie zintegrowanego portfela wirtualnego poprzez przeniesi...
Cykl Rotunda PKO Banku Polskiego
UM
Kampania: Nawiązanie do historii Polski - Konstytucja 3 Maja oraz Powstanie...
SEAT Leon bohaterem teledysku Kayah
UM
SEAT Leon bohaterem teledysku promującego nową płytę Kayah "Jak skała". Inn...
Polska pokolorowana na żółto dzięki kampanii Aviva Commercial Union
UM
Głównym celem kampanii re-brandingowej było szybkie zbudowanie świadomości ...
Aviva Commercial Union projekt plaża
UM
Aviva Commercial Union - projekt plaża. Naszym zadaniem było zakomunikowani...
Bohaterowie seriali korzystają z karty Maestro
UM
W związku z niskim poziomem świadomości wśród Polaków jak korzystać z kart,...
Na dzień gadka szmatka w 36,6
UM
Na dzień gadka szmatka w 36,6 - innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrzn...
Zapamiętać naszą nową nazwę to Pikuś - Aviva Commercial Union
UM
Aviva Commercial Union - innowacyjna kampania zintegrowana - Zapamiętać nas...
Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją
UM
Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją. Po raz pier...
Surfuj Bezpiecznie z Internet Explorer 8
UM
Odpowiadając na spadek udziałów przeglądarki Internet Explorer 8 wyszliśmy ...
Integracja formy i treści w kampanii prasowej Aviva
UM
Integracja formy i treści w kampanii prasowej AVIVA
Wieczór Gier Rodzinnych
UM
Mamy z młodymi dziećmi to bardzo trudna grupa z bardzo małym zaufaniem do p...
Nie ma mnie ... poleciałem na wakacje ...
UM
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły nowe, atrakcyjne połączenia wakacyjn...
Papermate świat zmywalnych długopisów
UM
Długopisy zmywalne Papermate. Musieliśmy zaangażować młodego konsumenta w ś...
Podróże z MasterCard
UM
Akcja MasterCard miała przypomnieć kierowcom, że warto mieć przy sobie i ko...
Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją
UM
Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją
World "Podwodna restauracja"
UM
Bezcenne chwile na Malediwach, niecodzienne atrakcje i relaks na najwyższym...
Listonic - MasterCard bezcenny partner
UM
Dla MasterCard bardzo ważna jest obecność w miejscu zakupu. Wyzwaniem było ...
Best use of Windows 8
UM
Wyzwaniem kampanii było pokazanie, że dzięki Windows 8 możesz realizować sw...
Windows 8 i twoje pasje
UM
Wyzwanie: Windows 8 otwiera nową erę doświadczeń z systemami operacyjnymi...
MasterCard PayPass - best use of content
UM
PayPass to dynamicznie rozwiająca się technologia płatności zbliżeniowych w...
Aviva edukuje polskich kierwoców
UM
Kierowcy myślą o skutkach niebezpiecznej jazdy samochodem - kiedy zostaną u...
Exxon Mobil - innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej
UM
Exxon Mobil jako lider na rynku olejów samochodowych chciał zwiększyć decyz...
Wieczór gier rodzinnych
UM
Zwiększenie sprzedaży gier planszowych Hasbro, poprzez budowanie świadomośc...
Microsoft - przeglądarka Internet Explorer
UM
Długi rynkowy impas przeglądarki Internet Explorer doprowadził do trudnej s...