Exxon Mobil - innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej

  • Klient Exxon Mobil
  • Branża Motoryzacja
  • Rok produkcji 2009
  • Produkt Exxon Mobil
  • Kategorie Aplikacje i serwisy mobilne, Product placement

Exxon Mobil jako lider na rynku olejów samochodowych chciał zwiększyć decyzyjność Klientów, która marka oleju samochodowego ma być użyta w jego samochodzie, chciał także walczyć z konkurencją w zaskakujący i wyróżniający się sposób. Wykorzystaliśmy reklamę w urządzeniach GPS po raz pierwszy jako...

Exxon Mobil jako lider na rynku olejów samochodowych chciał zwiększyć decyzyjność Klientów, która marka oleju samochodowego ma być użyta w jego samochodzie, chciał także walczyć z konkurencją w zaskakujący i wyróżniający się sposób. Wykorzystaliśmy reklamę w urządzeniach GPS po raz pierwszy jako nośnik reklamowy gdzie byliśmy najbliżej naszego konsumenta - kierowcy bez żadnych innych komunikatów reklamowych.