Moja 8

  • Klient Microsoft
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Windows 8
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie interaktywne, Product placement, Reklama Digital, Reklama w mediach społecznościowych

WYZWANIE: Pokazać funkcje Windows 8 w świecie social media. Wykorzystując osobowości ESKI, stworzyliśmy innowacyjną aplikację – prezentującą kluczowe funkcje Windows 8. Interface aplikacji był stworzy na bazie interface’u Windows 8. Każdy Dj spersonalizował swój profil. Zaprezentowaliśmy...

WYZWANIE: Pokazać funkcje Windows 8 w świecie social media. Wykorzystując osobowości ESKI, stworzyliśmy innowacyjną aplikację – prezentującą kluczowe funkcje Windows 8. Interface aplikacji był stworzy na bazie interface’u Windows 8. Każdy Dj spersonalizował swój profil. Zaprezentowaliśmy najciekawsze funkcje systemu: Hasło Obrazkowe, Ekran Startowy, Żywe Kafle, Aplikacje. Dj’e ESKI codziennie przygotowywali nowe zadania konkursowe w oparciu o funkcje aplikacji Moje 8 i swoje pasje. Mechanika konkurs, łącząca w innowacyjny sposób rzeczywistość online i ofline, doprowadziła do stworzenia unikalnych treści. Użytkownik sam decydował o stopniu zaangażowania. Mógł obejrzeć ekrany startowe Dj’ów lub wziąć udział w konkursie. Mógł konsumować tworzony content lub współtworzyć go. REZULTATY: - 254 000 wyświetleń aplikacji - 54 000 użytkowników - 7 600 razy użytkownicy dodali swój content Polacy zakochali się w Windows 8