Wieczór gier rodzinnych

  • Klient Hasbro
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Gry planszowe
  • Kategorie Akcje specjalne, Buzz marketing, Kampanie zintegrowane, Product placement, Reklama Digital, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych, Serwisy internetowe, Strategia zintegrowana

Zwiększenie sprzedaży gier planszowych Hasbro, poprzez budowanie świadomości i wartości gier planszowych dla dzieci i rodziny. Gry planszowe rozwijają, edukują, budują relacje rodzinne i są świetnym sposobem na spędzanie razem czasu – musieliśmy to pokazać ! Tylko 7% Polaków deklaruje, że...

Zwiększenie sprzedaży gier planszowych Hasbro, poprzez budowanie świadomości i wartości gier planszowych dla dzieci i rodziny. Gry planszowe rozwijają, edukują, budują relacje rodzinne i są świetnym sposobem na spędzanie razem czasu – musieliśmy to pokazać ! Tylko 7% Polaków deklaruje, że aktywnie spędza czas ze swoją rodziną. Większość Polaków przez szybki i aktywny tryb życia nie zdaje sobie sprawy, że traci coś bardzo ważnego, kontakt ze swoimi dziećmi i rodziną. Często telewizja staje się główną rozrywką, głównie przez brak pomysłów, jak inaczej można spędzić wspólnie czas Uświadomić Polakom problem i pokazać rozwiązanie. Spójna strategia komunikacji 360° angażująca Dorotę Zawadzką – najpopularniejszą polską nianię, która najlepiej wie jak powinno się dobrze wychowywać dzieci. Dorota Zawadzka – twarzą kampanii pod hasłem „Wieczór gier rodzinnych” - wyjaśnia wartości i możliwości gier planszowych Hasbro.