Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Telekomunikacja to jedna z najbardziej nasyconych i konkurencyjnych kategorii w Polsce. Mały gracz, uzależniony infrastrukturalnie od jednego z liderów, za to bez zasobów do walki mediowej z wielką czwórką, to prosta recepta biznesową porażkę. Virgin Mobile mimo takiej właśnie sytuacji nie...
Telekomunikacja to jedna z najbardziej nasyconych i konkurencyjnych kategorii w Polsce. Mały gracz, uzależniony infrastrukturalnie od jednego z liderów, za to bez zasobów do walki mediowej z wielką czwórką, to prosta recepta biznesową porażkę. Virgin Mobile mimo takiej właśnie sytuacji nie poddało się - wprowadziło spójną i dystynktywną platformę komunikacyjną opartą o szczere ludzkie relacje. Symbol altruizmu oraz obietnica rozpieszczenia każdego klienta - Babcia Virgin nie tylko zwiększyła świadomość marki oraz jej rozważanie, ale przede wszystkim przełożyła się na sukces biznesowy: potrojoną liczbę aktywnych kart SIM.