Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
DZIKI SAD – GRUPA ŻYWIEC Grupa Żywiec, identyfikując trendy rynkowe w sektorze piw i piwnych napojów alkoholowych, podjęła decyzję o wprowadzeniu na rynek nowego produktu, wpisującego się w potrzeby prawie 9-milionowej grupy konsumentów odrzucających konsumpcję piwa. W lipcu 2016 r. na rynek...
DZIKI SAD – GRUPA ŻYWIEC Grupa Żywiec, identyfikując trendy rynkowe w sektorze piw i piwnych napojów alkoholowych, podjęła decyzję o wprowadzeniu na rynek nowego produktu, wpisującego się w potrzeby prawie 9-milionowej grupy konsumentów odrzucających konsumpcję piwa. W lipcu 2016 r. na rynek wprowadzono Dziki Sad (4,5% obj.) – napój alkoholowy na bazie piwa o orzeźwiającym smaku cydru, a zadaniem Agencji było stworzenie komunikacji, która podkreśli aurę tajemniczości wokół produktu oraz zachęci do spróbowania go. 14 lipca wystartowała kampania TVC ukazująca niespotykany proces produkcji Dzikiego Sadu, za którym stoi ciekawa rodzina sadowników. Wszyscy kochają swoją pracę, jej naturalny charakter oraz misję tworzenia produktu, po który trzeba sięgnąć. Ale rodzina to nie wszystko, za proces dystrybucji produktu odpowiada armia jeży, które dzielnie wspierają naszych sadowników i docierają tam, gdzie nikt inny nie dałby rady. Doceńmy ich wysiłek, kupujmy Dziki Sad!