Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Exxon Mobil jako lider na rynku olejów samochodowych chciał zwiększyć decyzyjność Klientów, która marka oleju samochodowego ma być użyta w jego samochodzie, chciał także walczyć z konkurencją w zaskakujący i wyróżniający się sposób. Wykorzystaliśmy reklamę w urządzeniach GPS po raz pierwszy jako...
Exxon Mobil jako lider na rynku olejów samochodowych chciał zwiększyć decyzyjność Klientów, która marka oleju samochodowego ma być użyta w jego samochodzie, chciał także walczyć z konkurencją w zaskakujący i wyróżniający się sposób. Wykorzystaliśmy reklamę w urządzeniach GPS po raz pierwszy jako nośnik reklamowy gdzie byliśmy najbliżej naszego konsumenta - kierowcy bez żadnych innych komunikatów reklamowych.