Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kampania AXA została przeprowadzona na stokach i w szkółkach narciarskich. Ideą było zaprezentowanie AXA jako marka dbająca o o bezpieczeństwo całych rodzin spędzających czas wolny na stokach. AXA była sponsorem i współorganizatorem 4 szkółek narciarskich oraz wykorzystano full branding stoków...
Kampania AXA została przeprowadzona na stokach i w szkółkach narciarskich. Ideą było zaprezentowanie AXA jako marka dbająca o o bezpieczeństwo całych rodzin spędzających czas wolny na stokach. AXA była sponsorem i współorganizatorem 4 szkółek narciarskich oraz wykorzystano full branding stoków polegający na oznaczeniu niebezpiecznych stref kontekstowymi nośnikami t.j.: otuliny, materace wyhamowujące czy siatki zabezpieczające. W ten sposób osiągnięto Wzrost zaufania wobec marki kojarzonej z bezpieczeństwem podczas rodzinnych wyjazdów na ferie zimowe. Zwiększenie trafficu w punktach AXA oraz zbudowanie cennej bazy nowych Klientów jako efekt kojarzenia AXA z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością.