Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Celem kampanii internetowej była promocja akcji sprzedażowej, podczas trwania której każdy zarejestrowany zakup sprzętu AGD marki LG premiowany był smartfonem. Zauważyliśmy, że sprzedaż w kategorii rośnie w czerwcu. Faktem jest, że jest to także miesiąc popularny do zawierania małżeństw. Idąc tym...
Celem kampanii internetowej była promocja akcji sprzedażowej, podczas trwania której każdy zarejestrowany zakup sprzętu AGD marki LG premiowany był smartfonem. Zauważyliśmy, że sprzedaż w kategorii rośnie w czerwcu. Faktem jest, że jest to także miesiąc popularny do zawierania małżeństw. Idąc tym tropem uznaliśmy, że młode pary są idealną grupą celową do naszej kampanii, ponieważ mogą być bezpośrednio zainteresowane urządzaniem własnego „M” i zakupem sprzętu AGD. Podjęliśmy decyzję o skierowaniu części komunikacji właśnie do nich. 8% budżetu reklamowego zostało przeznaczone na emisje reklamy odsłonowej na serwisach ślubnych, po to aby przedstawić nowożeńcom korzystną ofertę w takim momencie ich życia, w którym tą ofertę najbardziej docenią.