Make it Possible - Huawei P8

  • Klient Huawei Polska
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Huawei P8
  • Kategorie Dobra konsumenckie

Marka Huawei zmieniła układ sił na rynku smartfonów. Zachwiała pozycją liderów – wielkiej czwórki. Złamała reguły komunikacji w kategorii. Postawiła na wizerunek, jakość, emocje i ograniczyła komunikat produktowy będący standardem komunikacyjnym w kategorii. Pokazała się od strony wartości...

Marka Huawei zmieniła układ sił na rynku smartfonów. Zachwiała pozycją liderów – wielkiej czwórki. Złamała reguły komunikacji w kategorii. Postawiła na wizerunek, jakość, emocje i ograniczyła komunikat produktowy będący standardem komunikacyjnym w kategorii. Pokazała się od strony wartości emocjonalnych poprzez zaangażowanie Roberta Lewandowskiego. Osią komunikacji była historia wyzwań, jakie podejmował sportowiec w dążeniu do celu. Jeśli czegoś chcesz, możesz to zrobić. Taka jest marka Huawei „Make it possible” – pozwala podejmować wyzwania, łamać bariery i tworzyć niezwykłe doświadczenia. Marka wiarygodnie pokazała, że niemożliwe staje się możliwe.