Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kampania Mazdy6 to pierwsza kampania wykorzystująca reklamę w prasie na iPada. Wykorzystaliśmy w pełni interaktywny "full page" wewnątrz wydania Newsweek Polska na iPada, który angażował użytkownika w kontakt z produktem. Nowe medium pozwoliło nam na precyzyjne dotarcie do 11 tys. osób z grupy...
Kampania Mazdy6 to pierwsza kampania wykorzystująca reklamę w prasie na iPada. Wykorzystaliśmy w pełni interaktywny "full page" wewnątrz wydania Newsweek Polska na iPada, który angażował użytkownika w kontakt z produktem. Nowe medium pozwoliło nam na precyzyjne dotarcie do 11 tys. osób z grupy celowej Mazdy oraz skuteczną realizację celów kampanii.