Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
24 czerwca 2106 wystartowała nowa kampania promująca tegoroczną trasę koncertową Męskiego Grania, której wyłącznym sponsorem jest Żywiec. Spoty zostały zrealizowane w ramach platformy Chce się Ż. W kampanii kontynuujemy format winietkowy, pointując każdą ze scen hasłem, które świetnie odnosi się...
24 czerwca 2106 wystartowała nowa kampania promująca tegoroczną trasę koncertową Męskiego Grania, której wyłącznym sponsorem jest Żywiec. Spoty zostały zrealizowane w ramach platformy Chce się Ż. W kampanii kontynuujemy format winietkowy, pointując każdą ze scen hasłem, które świetnie odnosi się zarówno do muzyki, jak i radości z życia. W ramach kampanii zostały zrealizowane dwa filmy reklamowe, w których wzięli udział frontlinerzy 7. edycji Męskiego Grania: Dawid Podsiadło, Tomek Organek i O.S.T.R., którzy promują tegoroczną edycję trasy koncertowej.