Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zdominowanie centrum Warszawy w czasie Euro 2012 i wykorzystanie nieużywanych dotąd formatów reklamy OOH. Zastosowanie impaktowego ambientu – oklejenie jednego z najwyższych budynków Warszawy (Orco Tower) i zawładnięcie nośnikami na stacjach metra (tablice, citylighty, ekrany Infoscreen)....
Zdominowanie centrum Warszawy w czasie Euro 2012 i wykorzystanie nieużywanych dotąd formatów reklamy OOH. Zastosowanie impaktowego ambientu – oklejenie jednego z najwyższych budynków Warszawy (Orco Tower) i zawładnięcie nośnikami na stacjach metra (tablice, citylighty, ekrany Infoscreen). Pionierskie zaangażowanie ścian zatorowych i zejść na perony