PCK / BARDZO DOBRE MANIERY

  • Klient Polski Czerwony Krzyż
  • Branża Non profit
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Godne Dzieciństwo
  • Kategorie Active Advertising, Ambient Advertising, Akcje specjalne, Buzz marketing, Kampanie społeczne i CSR, Działania PR, , Kampanie interaktywne, Reklama interaktywna

Co wspólnego mają dobre maniery z rozwiązaniem problemu niedożywienia wśród polskich dzieci? Dowiedz się jak Bardzo Dobre Maniery mogą pomóc sfinansować zakup ciepłych posiłków dla 700 000 polskich dzieci, które nie jadają ich regularnie - http://www.youtube.com/watch?v=QDO8L3Qf8aE

Co wspólnego mają dobre maniery z rozwiązaniem problemu niedożywienia wśród polskich dzieci? Dowiedz się jak Bardzo Dobre Maniery mogą pomóc sfinansować zakup ciepłych posiłków dla 700 000 polskich dzieci, które nie jadają ich regularnie - http://www.youtube.com/watch?v=QDO8L3Qf8aE