Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Celem kampanii było przekonanie konsumentów, że warto zapłacić więcej za innowacyjną technologię OptimalTemp oraz jakość oferowaną przez nowy model żelazka marki Philips. W warunkach silnej konkurencji cenowej Philips chciał odzyskać utraconą pozycję lidera oraz kontynuować budowanie kategorii...
Celem kampanii było przekonanie konsumentów, że warto zapłacić więcej za innowacyjną technologię OptimalTemp oraz jakość oferowaną przez nowy model żelazka marki Philips. W warunkach silnej konkurencji cenowej Philips chciał odzyskać utraconą pozycję lidera oraz kontynuować budowanie kategorii premium, nie ulegając presji cenowej rynku. W sytuacji, gdy komunikacja w kategorii zdominowana była przez przekazy o funkcjach technologicznych Philips postanowił przełamać ten schemat i w oparciu o insight konsumencki postawił na komunikację emocjonalną. Takie podejście zaowocowało dla Philipsa powrotem na pozycję numer jeden, wyraźnym sukcesem sprzedażowym i poszerzeniem swojego rynku.