Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Claimem i mottem Netii jest "wolność wyboru". Kampania bazuje na przełomowym pomyśle, by z Netii zrobić pierwszą demokratyczną korporację na świecie. Dlatego daliśmy Klientom prawdziwą wolność wyboru. Sami mogli wybrać nową twarz Netii i zdecydować która z cech marki jest dla nich najistotniejsza....
Claimem i mottem Netii jest "wolność wyboru". Kampania bazuje na przełomowym pomyśle, by z Netii zrobić pierwszą demokratyczną korporację na świecie. Dlatego daliśmy Klientom prawdziwą wolność wyboru. Sami mogli wybrać nową twarz Netii i zdecydować która z cech marki jest dla nich najistotniejsza. Walczyli o zwycięstwo: P.Adamczyk, M.Różczka, T.Kot