Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
By wypromować premierę 5. sezonu „The Walking Dead” na antenie telewizji FOX, postanowiliśmy zrobić coś dobrego. Wraz z Fundacją Dawca.pl i telewizją FOX zorganizowaliśmy kampanię „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie”. Jej idea polegała na promocji transplantologii w Polsce poprzez...
By wypromować premierę 5. sezonu „The Walking Dead” na antenie telewizji FOX, postanowiliśmy zrobić coś dobrego. Wraz z Fundacją Dawca.pl i telewizją FOX zorganizowaliśmy kampanię „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie”. Jej idea polegała na promocji transplantologii w Polsce poprzez dystrybucję oświadczeń woli zaprojektowanych w klimacie serialu. Takie oświadczenie (noszone przy sobie) pozwala odpowiednim służbom szybko zakwalifikować zmarłą osobę jako potencjalnego dawcę. Dystrybucja oświadczeń i edukacja na temat transplantologii jest o tyle ważna, że w Polsce co miesiąc na przeszczep oczekuje ponad 1000 osób. Przeszczepów wykonuje się natomiast mniej, niż 500... rocznie. Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy stronę www.zanimzostanezombie.pl, z której każdy mógł pobrać i wydrukować oświadczenie woli. Zorganizowaliśmy też 3-dniowy event na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie każdy mógł zrobić sobie selfie z zombiakiem i dowiedzieć się więcej o transplantologii. Dodatkowo kampanię wspierały spoty TV emitowane na antenie telewizji FOX. Akcja dzięki hashtagowi #zanimzostanezombie i wrzucanymi przez internautów zdjęciami z oświadczeniami woli zyskała duży rozgłos w mediach społecznościowych, na blogach i w ogólnopolskiej prasie. W promocji pomogli też zagorzali fani serialu.