Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wedel to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Brand wręcz ikoniczny dla czekoladożerców znad Wisły. Fundament oferty Wedla stanowią czekolady w tabliczkach, a sama czekolada jest wyróżnikiem jakościowym brandu. Marka tętni życiem i wciąż szuka nowych sposobów na poszerzenie swojego...
Wedel to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Brand wręcz ikoniczny dla czekoladożerców znad Wisły. Fundament oferty Wedla stanowią czekolady w tabliczkach, a sama czekolada jest wyróżnikiem jakościowym brandu. Marka tętni życiem i wciąż szuka nowych sposobów na poszerzenie swojego portfolio i dotarcia do jak najszerszej grupy konsumentów. A my Wedlowi w tym chętnie pomagamy. W ramach konsultingu i kreacji wsparliśmy go we wprowadzeniu na rynek nowej linii kremów śniadaniowych. Jej packaging design stworzyliśmy z myślą o miłośnikach czekolady w każdej postaci.
Ponieważ „czekoladowość” to podstawowa przewaga marki Wedel nad konkurencją, to właśnie eksponowanie tej wartości na opakowaniach stało się dla nas priorytetem. Intensywność smaku podkreśliliśmy dzięki odwołaniu się do czytelnej symboliki wiru.
Nowy design etykiety Kremu Wedlowskiego stał się punktem wyjścia do przygotowania Key Visuala dla linii i kompleksowej kampanii wizerunkowej. Jej efekty znalazły się na billboardach, plakatach i materiałach POSM w całej Polsce.