Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Fakty są niezaprzeczalne, Polacy coraz bardziej interesują się zdrowym stylem życia, nowinkami produktowymi i tzw. żywnością funkcjonalną. Po prostu chcemy żyć lepiej, bardziej świadomie i czuć się komfortowo. Nie dziwi więc dynamiczny rozwój rynku superfoods, suplementów diety, eko czy...
Fakty są niezaprzeczalne, Polacy coraz bardziej interesują się zdrowym stylem życia, nowinkami produktowymi i tzw. żywnością funkcjonalną. Po prostu chcemy żyć lepiej, bardziej świadomie i czuć się komfortowo. Nie dziwi więc dynamiczny rozwój rynku superfoods, suplementów diety, eko czy bio.
Wśród kilkudziesięciu marek z tej branży znajdowała się MyVita, rodzinna firma o dużym, lecz niestety niewydobytym wystarczająco potencjale wizerunkowo-biznesowym. Do największych problemów marki należały m.in. brak spójności wizerunkowej, zagmatwana architektura i niska rozpoznawalność. Ale to już przeszłość.
Pracę z marką rozpoczęliśmy od opracowania założeń strategicznych. W trakcie wewnętrznych warsztatów przyjrzeliśmy się konkurencji, globalnym trendom dla kategorii i odpowiedzieliśmy sobie na szereg pytań dotyczących przyszłego wizerunku MyVity. Tak powstał jej kompleksowy świat – z konkretnym archetypem, zestawem wartości, przejrzystą architekturą i wytycznymi dla identyfikacji wizualnej.
Efekt naszych prac z brandem? Dziś MyVita to wyróżniająca się wśród konkurencji, przyjazna, współczesna pod względem designu marka dla aktywnych Polaków. Z brandingiem, który nie tylko jest bardziej aspiracyjny, elastyczny i uporządkowany, ale przede wszystkim podkreśla w symboliczny sposób kluczowe wartości marki - naturalność, energię życiową, przyjazność i opiekuńczość.