Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Tarczyński S.A. to jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży produkcji wędlin w Polsce. Marka w swoim portfolio ma ponad 500 wyrobów podzielonych na wiele kategorii produktowych, zróżnicowanych pod względem formy i rodzaju opakowań. System identyfikacji wizualnej, który stworzyliśmy...
Tarczyński S.A. to jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży produkcji wędlin w Polsce. Marka w swoim portfolio ma ponad 500 wyrobów podzielonych na wiele kategorii produktowych, zróżnicowanych pod względem formy i rodzaju opakowań. System identyfikacji wizualnej, który stworzyliśmy dla przedsiębiorstwa spełnia kilka kluczowych kryteriów. Po pierwsze, cechuje się elastycznością i uniwersalnością. Bez problemu sprawdza się zarówno w przypadku CI, jak i BI. Po drugie, pomaga budować wizerunek marki Tarczyński jako specjalisty i innowatora w branży. Po trzecie, kreuje mocny wizualny impakt w przestrzeni publicznej i na sklepowej półce.
Filarami brandingu marki Tarczyński są nowy logotyp i kolorystyka. Ze znaku usunęliśmy sylwetę szlachcica, która nie wpisywała się w pożądany, współczesny wizerunek marki. Logotyp o uproszczonym liternictwie na charakterystycznym panelu zachowuje jednocześnie indywidualny charakter i czytelność.
Identyfikacja bazuje na dwóch kontrastujących brand kolorach, oddających wartości marki. Pomarańczowy podkreśla apetyczność i radość życia. Granatowy to kolor wysokiej jakości, budujący zaufanie do firmy i jej produktów. Zestawiliśmy je w takich proporcjach, aby osiągnąć efekt oryginalności i wyrazistości.
Stworzony przez nas system identyfikacji wizualnej powiązał ze sobą firmę i jej produkty. Jest to istotne nie tylko dla zewnętrznego wizerunku, ale i dla poczucia tożsamości wewnątrz firmy.