Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Aby zdobyć zaufanie mam, postanowiliśmy stworzyć kampanię, w której nie ma ściemy. Do udziału zaprosiliśmy mamy, ich dzieci i psycholożkę, która przeprowadziła wywiady. Nie pisaliśmy odpowiedzi, nie powtarzaliśmy żadnych ujęć. Dzięki temu uzyskaliśmy materiał bogaty w emocje i ciekawe insighty. W...
Aby zdobyć zaufanie mam, postanowiliśmy stworzyć kampanię, w której nie ma ściemy. Do udziału zaprosiliśmy mamy, ich dzieci i psycholożkę, która przeprowadziła wywiady. Nie pisaliśmy odpowiedzi, nie powtarzaliśmy żadnych ujęć. Dzięki temu uzyskaliśmy materiał bogaty w emocje i ciekawe insighty. W ramach kampanii powstała seria filmów telewizyjnych, materiałów digital i BTL. Skuteczność kampanii potwierdzają kolejne lata jej eksploatacji, lokalizacje na innych rynkach regionu i nagroda Effie w kategorii „Leki i suplementy”.