Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Podczas pracy nad kampanią odkryliśmy, że największym zagrożeniem dla ubrań są występujące podczas prania siły tarcia. Tarcie, które niszczy ubrania w tempie setek obrotów na minutę, stało się punktem wyjścia do przedstawienia zalet nowego Woolite KERATIN Therapy. W kampanii uciekliśmy od...
Podczas pracy nad kampanią odkryliśmy, że największym zagrożeniem dla ubrań są występujące podczas prania siły tarcia. Tarcie, które niszczy ubrania w tempie setek obrotów na minutę, stało się punktem wyjścia do przedstawienia zalet nowego Woolite KERATIN Therapy. W kampanii uciekliśmy od standardowych scen w łazience, by stworzyć unikalny i perswazyjny obraz problemu oraz jego rozwiązania. Kampania trafiła do telewizji i internetu w Polsce, Czechach, Słowacji oraz krajach bałtyckich.