Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Hexonic to polski producent wymienników ciepła, z sukcesem działający od 30 lat na polskim rynku i niewiele krócej na rynkach zagranicznych. Marka jest wystarczająco duża, żeby realizować projekty na skalę przemysłową i inwestować w nowe technologie, a zarazem wystarczająco mała, by elastycznie...
Hexonic to polski producent wymienników ciepła, z sukcesem działający od 30 lat na polskim rynku i niewiele krócej na rynkach zagranicznych. Marka jest wystarczająco duża, żeby realizować projekty na skalę przemysłową i inwestować w nowe technologie, a zarazem wystarczająco mała, by elastycznie reagować na potrzeby klientów i stawiać sobie coraz ambitniejsze cele. Poprzednia nazwa marki, Secespol, ograniczała jej rozwój i ekspansję na międzynarodowy rynek. To zrodziło potrzebę zmiany nazwy i opracowania nowej identyfikacji wizualnej, które w pełni oddawałyby osobowość marki — jej kreatywność, ambicję i partnerską postawę. Klient zdecydował o zmianie nazwy na Hexonic, a nam powierzył opracowanie identyfikacji wizualnej. W kategorii producentów wymienników ciepła od dawna dominuje czerwono-niebieska kolorystyka, symbolizująca skrajne zakresy temperatur – i takiej też używał Secespol. Przekonaliśmy klienta, że Hexonic powinien zawłaszczyć nową w tej kategorii kolorystykę, a także mocno powiązać identyfikację wizualną z tym, co jest istotą tej branży — rozwiązaniami technologicznymi. Postawiliśmy na kolor pomarańczowy — wyrazisty, a jednocześnie powiązany z tematyką temperatur. W identyfikacji pełni rolę mocnego, widocznego akcentu pojawiającego się na czerni, bieli lub szarości. Połączyliśmy go z kształtem hexagonu — znajdującym odzwierciedlenie nie tylko w nazwie, lecz także w konstrukcji znaku, wszelkiego rodzaju kształtów i elementów graficznych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniu klienta, że system będzie prosty w stosowaniu, wypracowaliśmy modułowe rozwiązania, które łatwo dają się skalować, multiplikować i przekładać na wszelkie nośniki i formaty. Ponownie inspiracją do zastosowanych rozwiązań stał się kształt hexagonu i regularna powtarzalność form w budowie produktów. W centrum komunikacji postawiliśmy produkty w postaci niezwykle estetycznych renderów, co nie tylko uwiarygadnia know-how Hexonic, ale też dbałość marki o dostarczanie rozwiązań z najwyższej półki. Produkty Hexonic to ich siła, dlatego uznaliśmy, że powinny być prezentowane równie jakościowo jak elektronika konsumencka w komunikacji B2C. Siła, stabilność, dbałość o każdy detal, a jednocześnie duża elastyczność i nowoczesność — na takim przesłaniu zależało Hexonic. W efekcie osiągnęliśmy nie tylko to — nowa, niezwykle charakterystyczna, mocna i odważna identyfikacja wizualna nadała Hexonic wizerunek światowego gracza z pierwszej ligi. Pragniemy, aby nasza nowa nazwa, Hexonic, stała się rozpoznawalna do tego stopnia, żeby w pierwszej kolejności przychodzić na myśl wszystkim, którzy potrzebują wsparcia w temacie wymiany ciepła – mówi Arkadiusz Bruliński, odpowiedzialny za marketing i komunikację Hexonic. Nazwa Hexonic nawiązuje do głównego zakresu naszych działań (HEX oznacza w branży wymiennik ciepła), do innowacyjnego nastawienia (innovatiON) oraz międzynarodowego charakteru (InterContinental). "Zmiana, którą niesie za sobą rebranding, dotyka praktycznie każdego obszaru firmy i potwierdza naszą chęć do stawania się coraz lepszymi w swojej dziedzinie. Oprócz wielu zmian zdecydowaliśmy się na kontynuację kluczowego dla naszych klientów podejścia do ich potrzeb. Nadal robimy wszystko, aby czuli i wiedzieli, że zawsze będziemy dla nich wsparciem, dlatego aktywne wychodzenie naprzeciw ich oczekiwaniom pozostało w naszym DNA i nadal jest naszym wyróżnikiem. Podczas oficjalnej premiery nowej marki na targach AHR Expo w Las Vegas i przy okazji spotkań z klientami na całym świecie, usłyszeliśmy wiele pozytywnych reakcji na tę zmianę. Te głosy oraz wewnętrzne wsparcie pracowników szeroko rozumianego procesu rebrandingu utwierdzają nas w przekonaniu, że zmiana była potrzebna i została dobrze zaprojektowana – dodaje Arkadiusz Bruliński".