Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Szeroki zakres działań dla TECHmarki? No to let’s GO! Celem działań było rozszerzenie obecności w mediach społecznościowych; wzmocnienie zaangażowania klientów oraz zwiększenie sprzedaży online. Trzy miesiące działań na Facebooku i Instagramie przyniosło znakomity efekt. Sentyment użytkowników...
Szeroki zakres działań dla TECHmarki? No to let’s GO! Celem działań było rozszerzenie obecności w mediach społecznościowych; wzmocnienie zaangażowania klientów oraz zwiększenie sprzedaży online. Trzy miesiące działań na Facebooku i Instagramie przyniosło znakomity efekt. Sentyment użytkowników zmienił się z negatywnego na pozytywny. A liczba followersów wzrosła o 12 tys. w pierwszym roku akcji. Zaangażowanie na Facebooku wzrosło sześciokrotnie. Zasięg postów na Instagramie wzrósł o 30%. Dodatkowo, rozszerzyliśmy działania o TikTok i YouTube. Jednocześnie, agencja stworzyła pierwszego w Polsce wirtualnego influencera stworzonego przez AI - Media Marka, wspierającego moderowanie treści i pozytywną komunikację z fanami. Przeprowadzono też regularne kampanie aktywizujące: konkursy i akcje produktowe, znacząco zwiększające wskaźnik ROAS. Przy okazji zorganizowane zostały obchody 25-lecia MediaMarkt - kompleksowa strategia eventów w sklepach i współprace z influencerami. Seria 17 wydarzeń w całej Polsce podniosła traffic w sklepach o 17%. Działania z influencerami i content creatorami pozwoliły dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, zwiększając zaangażowanie użytkowników poprzez popularny w social mediach trendy content.