Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Trzeba przyznać, że kreacja agencji dobrze ugryzła temat! Nazwa programu mówi przecież sama za siebie. Wiarygodny przekaz zaszczepił przekonanie, że Żabka dba o dobre żywienie zabieganych Polaków oferując całą gamę naprawdę smacznych i zdrowych produktów brandowanych logotypem Porcja DobreGO!...
Trzeba przyznać, że kreacja agencji dobrze ugryzła temat! Nazwa programu mówi przecież sama za siebie. Wiarygodny przekaz zaszczepił przekonanie, że Żabka dba o dobre żywienie zabieganych Polaków oferując całą gamę naprawdę smacznych i zdrowych produktów brandowanych logotypem Porcja DobreGO! Zbudowano świadomość i zainteresowanie programem oraz wzmocniono pozytywny wizerunek Żabki. Agencja połączyła komunikację produktową, kontekstową, pozycjonowanie ekspertów oraz influencer marketing, realizując 16 standardowych i niestandardowych współprac reklamowo-redakcyjnych, wysyłki kreatywne do dziennikarzy, wywiady z ekspertami i press trip do Poznania. Zaaranżowano wywiady z ekspertami oraz zaproszono media na press trip do Poznania z okazji Dnia Jakości. A współpraca z 4 influencerami, skutkowała blisko 1300 publikacjami w mediach i ponad 600 tys. wyświetleń.