25 urodziny MediaMarkt – Let’s PARTY!

  • Klient MediaMarkt
  • Branża Retail (sklepy / sieci handlowe)
  • Rok produkcji 2024
  • Produkt Kampania
  • Kategorie Event marketing, Kampanie interaktywne, Marketing Miejsc, Prezentacje multimedialne CD/DVD, Promocja sprzedaży, Reklama interaktywna, Reklama mobilna, Reklama outdoor, Reklama w mediach społecznościowych, Interakcja, Digital, Media, kultura i rozrywka, Retail, Digital&Mobile

Jeśli urodziny – to musi być party! Nadarzyła się świetna okazja do opracowania i wdrożenia kampanii 360, promującej produkty oparte o nowoczesne technologie. Poprzez przyciągające do wspólnego świętowania aktywności z klientami zbudowano świetny traffic w marketach. Agencja wykreowała nietypową...

Jeśli urodziny – to musi być party! Nadarzyła się świetna okazja do opracowania i wdrożenia kampanii 360, promującej produkty oparte o nowoczesne technologie. Poprzez przyciągające do wspólnego świętowania aktywności z klientami zbudowano świetny traffic w marketach. Agencja wykreowała nietypową narrację, podkreślającą emocjonalny benefit, nawiązującą do brand claimu „Let’s GO!” I jednoznacznie kojarzącą się z wyjątkowym czasem urodzin. Klientów ujął unikatowy shopping experience, prezentujący MediaMarkt jako Experience Championa. Kampania spięta hasłem "Let’s PARTY!" oferowała różnorodny zestaw atrakcji, benefitów i promocji. Strefy Technologii w 9 miastach w Polsce przyciągały tłumy klientów, a umiejętne zaangażowanie influencerów jeszcze wzmocniło efekt końcowy. W marketach odnotowano wzrost ruchu aż o 17%. Takie urodziny to naprawdę… biznesowa radość!