Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jeśli urodziny – to musi być party! Nadarzyła się świetna okazja do opracowania i wdrożenia kampanii 360, promującej produkty oparte o nowoczesne technologie. Poprzez przyciągające do wspólnego świętowania aktywności z klientami zbudowano świetny traffic w marketach. Agencja wykreowała nietypową...
Jeśli urodziny – to musi być party! Nadarzyła się świetna okazja do opracowania i wdrożenia kampanii 360, promującej produkty oparte o nowoczesne technologie. Poprzez przyciągające do wspólnego świętowania aktywności z klientami zbudowano świetny traffic w marketach. Agencja wykreowała nietypową narrację, podkreślającą emocjonalny benefit, nawiązującą do brand claimu „Let’s GO!” I jednoznacznie kojarzącą się z wyjątkowym czasem urodzin. Klientów ujął unikatowy shopping experience, prezentujący MediaMarkt jako Experience Championa. Kampania spięta hasłem "Let’s PARTY!" oferowała różnorodny zestaw atrakcji, benefitów i promocji. Strefy Technologii w 9 miastach w Polsce przyciągały tłumy klientów, a umiejętne zaangażowanie influencerów jeszcze wzmocniło efekt końcowy. W marketach odnotowano wzrost ruchu aż o 17%. Takie urodziny to naprawdę… biznesowa radość!