Zintegrowana kampania digital

  • Klient Dealz
  • Branża Retail (sklepy / sieci handlowe)
  • Rok produkcji 2022
  • Produkt Sieć sklepów
  • Kategorie Active Advertising, Akcje specjalne, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Kampanie zintegrowane, Promocja sprzedaży, Reklama Digital, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Reklama mobilna, Reklama w mediach społecznościowych, Strategia zintegrowana, Media Interaktywne, Interakcja, Personalizacja, Touchpoint, Digital, Film, Technology & innovation, Żywność, Dobra konsumenckie, Retail, Digital&Mobile, Innowacyjne media, Formaty mediowe lub reklamowe, Doradztwo strategiczne

Na święta zapewniliśmy ruch w sklepach Dealz, trafiając do klientów grających na Twitchu, szukających inspiracji na Pintereście i łowców okazji w pobliżu sklepów. Efekt? Wzrost footfall o ok. 25%.

Na święta zapewniliśmy ruch w sklepach Dealz, trafiając do klientów grających na Twitchu, szukających inspiracji na Pintereście i łowców okazji w pobliżu sklepów. Efekt? Wzrost footfall o ok. 25%.