Aktywacja i kampania influencerska

  • Klient Jeżyki, Colian
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2024
  • Produkt Praliny Jeżyki Coolki
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie interaktywne, Product placement, Promocja sprzedaży, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych, Viral Marketing, Media Interaktywne, Interakcja, Digital, Media, Kampania, Żywność, Dobra konsumenckie, Innowacyjne media, Formaty mediowe lub reklamowe

Zorganizowaliśmy konkurs #mojaCOOLgirl, który stał się platformą komunikacji dla nowego produktu Jeżyki Coolki, opartą na docenianiu bliskich. W ten sposób pokazaliśmy, że Dzień Kobiet może trwać znacznie dłużej niż jeden dzień w roku. Do promowania aktywacji zaangażowaliśmy...

Zorganizowaliśmy konkurs #mojaCOOLgirl, który stał się platformą komunikacji dla nowego produktu Jeżyki Coolki, opartą na docenianiu bliskich. W ten sposób pokazaliśmy, że Dzień Kobiet może trwać znacznie dłużej niż jeden dzień w roku. Do promowania aktywacji zaangażowaliśmy influencerów.