Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
VIDEO CASE STUDY: https://drive.google.com/file/d/1i0fSg07J_NU-InTCybvaFca-z_q193YU/view?usp=drive_link To pierwsza w Polsce interaktywna gra na Twitch.tv, w której widzowie mogli opiekować się wirtualnym gepardem Chepardem podczas transmisji na żywo. Gra pojawiała się na ponad 200 streamach i...
VIDEO CASE STUDY: https://drive.google.com/file/d/1i0fSg07J_NU-InTCybvaFca-z_q193YU/view?usp=drive_link To pierwsza w Polsce interaktywna gra na Twitch.tv, w której widzowie mogli opiekować się wirtualnym gepardem Chepardem podczas transmisji na żywo. Gra pojawiała się na ponad 200 streamach i działała w tle, nie przeszkadzając w oglądaniu, co pozwalało widzom angażować się bez zakłócania streamu. Cheetos został przedstawiony jako marka dająca rozrywkę, a nie tylko przestrzeń reklamową, budując pozytywne skojarzenia i zaangażowanie pokolenia Gen Z. Wyniki kampanii: Ponad 1600 uruchomień gry podczas streamów. 50 000 interakcji z Chepardem (karmienie, zabawa, mycie). 3,2 mln wyświetleń kampanii i gry. Wzrost świadomości marki na Twitchu o 6 p.p. Wzrost postrzegania marki jako wspierającej streamerów o 11 p.p.