Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Launch nowych produktów LEGO to duże wydarzenie, które wymaga spektakularnej kampanii. Zdecydowaliśmy się na wyjątkową koncepcję: ożywione zestawy LEGO, które pojawiły się w znanych miejskich lokalizacjach. Wykorzystaliśmy technologię FOOH (Fake Out Of Home), tworząc hiperrealistyczne animacje...
Launch nowych produktów LEGO to duże wydarzenie, które wymaga spektakularnej kampanii. Zdecydowaliśmy się na wyjątkową koncepcję: ożywione zestawy LEGO, które pojawiły się w znanych miejskich lokalizacjach. Wykorzystaliśmy technologię FOOH (Fake Out Of Home), tworząc hiperrealistyczne animacje osadzone w przestrzeni publicznej. Współpracowaliśmy z Dawidem Herdą, ekspertem od CGI, aby stworzyć cztery animacje, które pojawiły się na profilach marki LEGO, w social mediach Herdy oraz na nośnikach DOOH w Krakowie, Warszawie i Gdańsku.