Nowości LEGO® podbijają polskie miasta

  • Klient LEGO
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2025
  • Produkt Nowe zestawy klocków LEGO
  • Kategorie Ambient Advertising, Akcje specjalne, Animacja i gry, Buzz marketing, Experiental marketing, Film internetowy i mobilny, Guerilla advertising, Launch, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Reklama mobilna, Reklama w mediach społecznościowych, Viral Marketing, Best use of content, Technologia, Touchpoint, Media, kultura i rozrywka, Motoryzacja, Digital&Mobile, Innowacyjne media, Formaty mediowe lub reklamowe

Launch nowych produktów LEGO to duże wydarzenie, które wymaga spektakularnej kampanii. Zdecydowaliśmy się na wyjątkową koncepcję: ożywione zestawy LEGO, które pojawiły się w znanych miejskich lokalizacjach. Wykorzystaliśmy technologię FOOH (Fake Out Of Home), tworząc hiperrealistyczne animacje...

Launch nowych produktów LEGO to duże wydarzenie, które wymaga spektakularnej kampanii. Zdecydowaliśmy się na wyjątkową koncepcję: ożywione zestawy LEGO, które pojawiły się w znanych miejskich lokalizacjach. Wykorzystaliśmy technologię FOOH (Fake Out Of Home), tworząc hiperrealistyczne animacje osadzone w przestrzeni publicznej. Współpracowaliśmy z Dawidem Herdą, ekspertem od CGI, aby stworzyć cztery animacje, które pojawiły się na profilach marki LEGO, w social mediach Herdy oraz na nośnikach DOOH w Krakowie, Warszawie i Gdańsku.