MOŻNA

  • Klient Fabryka Czekolady E.Wedel
  • Branża Nauka i wypoczynek
  • Rok produkcji 2025
  • Produkt Otwarcie muzeum Fabryka Czekolady
  • Kategorie Fotografia, Launch, Marketing Miejsc, Reklama Radio, Reklama Drukowana, Reklama mobilna, Reklama w mediach społecznościowych, Strategia zintegrowana, Insight, Radio, Media, kultura i rozrywka, Digital&Mobile, Formaty mediowe lub reklamowe

Fabryka Czekolady E.Wedel to nie jest po prostu muzeum – to miejsce, gdzie można się bawić, odkrywać i smakować! Właśnie dlatego kampanię oparliśmy na kontraście wobec stereotypowego muzeum, zamykając to w jednym słowie: MOŻNA. Kampania została zaplanowana kompleksowo – od strategii...

Fabryka Czekolady E.Wedel to nie jest po prostu muzeum – to miejsce, gdzie można się bawić, odkrywać i smakować! Właśnie dlatego kampanię oparliśmy na kontraście wobec stereotypowego muzeum, zamykając to w jednym słowie: MOŻNA. Kampania została zaplanowana kompleksowo – od strategii komunikacji, po realizację sesji zdjęciowej z Zuzą Krajewską, kreacje i promocję w OOH, digitalu, social mediach oraz radiu. Pokazaliśmy, że warto przekraczać granice wyobraźni. Można? Można!