Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Fabryka Czekolady E.Wedel to nie jest po prostu muzeum – to miejsce, gdzie można się bawić, odkrywać i smakować! Właśnie dlatego kampanię oparliśmy na kontraście wobec stereotypowego muzeum, zamykając to w jednym słowie: MOŻNA. Kampania została zaplanowana kompleksowo – od strategii...
Fabryka Czekolady E.Wedel to nie jest po prostu muzeum – to miejsce, gdzie można się bawić, odkrywać i smakować! Właśnie dlatego kampanię oparliśmy na kontraście wobec stereotypowego muzeum, zamykając to w jednym słowie: MOŻNA. Kampania została zaplanowana kompleksowo – od strategii komunikacji, po realizację sesji zdjęciowej z Zuzą Krajewską, kreacje i promocję w OOH, digitalu, social mediach oraz radiu. Pokazaliśmy, że warto przekraczać granice wyobraźni. Można? Można!