Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Snack Festival to nowa linia produktów marki Przysnacki, skierowana do młodszych smakoszy (Gen Z). W kampanii przygotowaliśmy dwa dynamiczne spoty 15’’, nakręcone na tarasie wieżowca i w centrum Warszawy. Pokazują młodych ludzi, których Snack Festival przenosi w świat gigantycznych wizualizacji –...
Snack Festival to nowa linia produktów marki Przysnacki, skierowana do młodszych smakoszy (Gen Z). W kampanii przygotowaliśmy dwa dynamiczne spoty 15’’, nakręcone na tarasie wieżowca i w centrum Warszawy. Pokazują młodych ludzi, których Snack Festival przenosi w świat gigantycznych wizualizacji – kubeł chrupków Grilled Chicken lub wirujące Cornados. Kampanię wspiera ogólnopolska akcja BTL i OOH, w tym kreatywne plakaty i współpraca z influencerkami. Roksana „Rocksanka” Kąkolska wysypuje przekąski na dach Dworca Powiśle, a Oliwia Bieniuk niemal zostaje porwana przez chrupkowe tornado na Motławie.