Nowy kształt chrupania

  • Klient Przysnacki
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2025
  • Produkt Chrupki
  • Kategorie Ambient Advertising, Animacja i gry, Launch, Reklama Film/TV, Reklama w mediach społecznościowych, Technologia, Żywność

Snack Festival to nowa linia produktów marki Przysnacki, skierowana do młodszych smakoszy (Gen Z). W kampanii przygotowaliśmy dwa dynamiczne spoty 15’’, nakręcone na tarasie wieżowca i w centrum Warszawy. Pokazują młodych ludzi, których Snack Festival przenosi w świat gigantycznych wizualizacji –...

Snack Festival to nowa linia produktów marki Przysnacki, skierowana do młodszych smakoszy (Gen Z). W kampanii przygotowaliśmy dwa dynamiczne spoty 15’’, nakręcone na tarasie wieżowca i w centrum Warszawy. Pokazują młodych ludzi, których Snack Festival przenosi w świat gigantycznych wizualizacji – kubeł chrupków Grilled Chicken lub wirujące Cornados. Kampanię wspiera ogólnopolska akcja BTL i OOH, w tym kreatywne plakaty i współpraca z influencerkami. Roksana „Rocksanka” Kąkolska wysypuje przekąski na dach Dworca Powiśle, a Oliwia Bieniuk niemal zostaje porwana przez chrupkowe tornado na Motławie.